Fortviler over billettkluss

Trøbbel: Årets operaforestilling har fått svært god omtale. Men den elektroniske bilettbestillingen får negativ kritikk.

Trøbbel: Årets operaforestilling har fått svært god omtale. Men den elektroniske bilettbestillingen får negativ kritikk.

Av
Artikkelen er over 2 år gammel

Publikum opplever at elektronisk billettbestilling til Ringsakeroperaen ikke fungerer. Det får operasjef Kari Bekken til å reagere.

DEL

Både Ringsakeroperaen og RB har fått henvendelser fra publikum som ikke har lykkes med å bestille billetter på nett.

Det er Ticketmaster som leverer tjenesten for bilettsalg til Ringsakeroperaen.

Å finne fram til billettene går greit, men flere har opplevd at de ikke får fullføre bestillingen.

- Vi har vært i kontakt med Ticketmaster. De har meldt at det kan være at brukere ikke har de rette nettleserne eller mangler oppgraderinger. Det vi er redde for nå er hvor mange som har gitt opp å skaffe seg bilett på grunn av dette. Det er viktig for oss å melde nå er at det er igjen billetter til de gjenstående forestillingene. Ta gjerne kontakt med oss direkte, eller kjøp i luka før forestilling, sier Bekken.

Ticketmaster melder at de ikke har funnet noen feil med billettbestillingen.

Bekken varsler at hun vil følge opp dette med Ticketmaster.

Artikkeltags